Jak na icq v Suse 7.0/KDE2?

Martin Mačok martin.macok na underground.cz
Sobota Prosinec 9 19:30:58 CET 2000

On Sat, Dec 09, 2000 at 06:14:32PM +0100, David Klimek wrote:
> snazil jsem se sehnat icq clienta pro Suse 7.0
> na ftp.suse.com se da stahnout "kicq", ale to
> nefunguje s KDE2.x, viz. homepage kicq.
>
> Muze mi nekdo doporucit icq klienta pod suse a KDE2
> pripadne odkaz kde by se dal stahnout, pripadne
> rozchodit, nepodaro se mi nikde najit rpm-ka (licq)
> ktere by se dokazaly vyporadat s jinym pojmenovanim
> baliku u suse.

[ Nazdar Dejve, ]
ale to by prece nemel byt problem. Stahni si originalni licq-1.x.src.rpm
odnekud z www.licq.org, to zdrojove RPMko nainstaluj, vlez si do
/usr/src/rpm (ci jak se to jmenuje u SuSE) a vyedituj SPEC/licq.spec a
potom prekompiluj ... rpm -ba licq.spec.

Kdyz budes mi nainstalovane openssl, tak ti to licq pojede i s podporou
SSL spojeni.

bye

--
< Martin Mačok    .-=  martin.macok na underground.cz  =-.   < iso-8859-2 >
  \\. http://kocour.ms.mff.cuni.cz/~macok/  http://underground.cz/ .//