Fw: Zvuk pro Intel 810

Robert Vojta vojta na ipex.cz
Sobota Prosinec 9 23:22:54 CET 2000

Zdravim,
  naproste stejny dotaz jste vzensl prave Vy pred jednim dnem (v patek) a
dostal ste odpoved:

> taky jsem s tim bojoval a podarilo se me ji rozchodit jedine pres komercni
> OSS a to vcelku bez problemu na prvni pokus.

  Je to mozna neuspokojujici, ale kdyby k tomu nekdo vedel neco vic tak
Vam na to odpovi, ale tim, ze ten mail forwardnete znovu do teto konference
nic neziskate. Nechci vas odradit od zasilani dotazu do teto konference,
ale kdyz se zeptate, tak si pockejte a neptejte se znova po 24 hodinach
(a to ste se zeptal v patek, kdy vsichni jdou od tech pocitacu domu na
vikend).
  Jinak na strankach alsa projektu je i810 v seznamu podporovanych karet, tak
proc se nepodivate treba do jejich archivu jestli s tim nekdo nemel
problemy? (archivy - http://www.alsa-project.org/mailing-lists.php3).
Uplne nejlepsi by bylo, zeptat se primo v jejich konferenci proc Vam to
nejede a oni Vam ochotne poradi, protoze to je jejich produkt. Nebo se
zkuste pripadne podivat do zdrojaku toho modulu a zjistit kdo je jeho
autorem a napsat primo jemu (Jaroslav Kysela - perex at suse dot cz).
Autor Vam muze byt i vdecny pokud to povede k odhaleni chyby v jeho
modulu, ...

  S pozdravem,
    Robert Vojta

P.S. Ale nechodte s kazdou "ptakovinou" za autorem, az ve stadiu naprosteho
zoufalstvi a s temer 100% jistotou, ze ten ovladac je na prd ;)

--

   Robert Vojta aka Penguin (Oo.oO) // ICQ 64746424 // Phone 0603-167911
     http://www.ipex.cz/~vojta                   mailto: vojta na ipex.cz

       GCS d? s+: a-- C++ SL++++ P+ L++++ E--- W+ N+ K w--- O- M- V-
         PS+ PE Y+ PGP++ t 5? X R tv- b+++ DI? D G+ e+ h-- r++ x?