INN - innfeed

Lukas Cirkva L.Cirkva na sh.cvut.cz
Neděle Prosinec 10 00:58:05 CET 2000

Zdravim,

jiz delsi dobu se trapim s inn2.3.0 serverem a dosel jsem do stadia, kdy
bych rad synchronizoval urcite skupiny s mojim serverem napr. s
proxy.felk.cvut.cz napr. skupinu cz.comp.linux.
Postupoval jsem presne podle manualu, ale nedari se mi vubec spojit s jinym
serverem. Zde prikladam chybove hlasky:

Dec  9 20:14:15 mycomp innfeed[31453]: NEWS-FEED:0 connected
Dec  9 20:14:15 mycomp innfeed[31453]: NEWS-FEED remote MODE STREAM failed
Dec  9 20:14:38 mycomp innfeed[31453]: NEWS-FEED final seconds 23 offered 0
accepted 0 refused 0 rejected 0 missing 0 accsize 0 rejsize 0 spooled 0
on_close 0 unspooled 0 deferred 0/0.0 requeued 0 queue 0.0/200:100,0,0,0,0,0

V navodu je napsano neco o tom, ze kazdy server povoluje a poskytuje export
newsu, coz se mi vubec nezda. Proto se ptam, je mozne vytvorit pomoci INNu
transportni server (export-inport), aniz bych mel povoleni od jineho?

Mozna ze se ptam na spatnem miste, ale rad si necham poradit. Osobne se mi
zdaji manualy INNu nejednoznacne a zmatene napsane. Na jejich strankach je
odkaz v FAQ na manualy, proste parada. Posledni moznosti bude asi INN
mailing list. :-(

Diky za rady,

                    Lukas Cirkva