beginner bash ulimit

Martin Mačok martin.macok na underground.cz
Neděle Prosinec 10 22:31:48 CET 2000

On Sun, Dec 10, 2000 at 09:29:47PM +0100, Roman Slechta wrote:
> kam se ma napsat prikaz ulimit aby se zachoval i po
> odhlaseni uzivatele. Zkousel jsem to do .bashrc , ale
> to si kazdy muze zmenit. Chtel bych, aby si to nemohl
> nikdo zmenit. Pak jsem zkousel pridat do /etc/password
> na konec radku se jmenem uzivatel ulimit a to nefungovalo vubec.
> Mam Trustix linux, je to podobny jako RedHat.

Pokud je to tak hodne podobne Red Hatu, tak se mrkne do dokumentace k
pam (/usr/doc/pam-*/ nebo /usr/share/doc/pam-*/) a najdete si modul
pam_limits.so, ojuknete adresar /etc/pam.d/ a /etc/security/ (soubor
limits.conf).

(Jinak pokud to chcete dat vylozene do nejakeho startovniho skriptu, tak
je to /etc/profile.)

bye

--
< Martin Mačok    .-=  martin.macok na underground.cz  =-.   < iso-8859-2 >
  \\. http://kocour.ms.mff.cuni.cz/~macok/  http://underground.cz/ .//