block move error

Petr ©obáň soban na centrum.cz
Pondělí Prosinec 11 01:48:09 CET 2000

On Sun, 10 Dec 2000, Jaroslav Beran wrote:

> Tak uz jsem na to prisel. Bylo neco spatne nastaveneho v biosu, dal jsem
> load bios defaults a load setup defaults, pak vse zaclo fungovat tak jak ma.
>
> (pro uplnost cela hlaska byla block move error 0x01)
>
> Jarda

Nebyla tam zapnutá ochrana 1 sektoru, ochrana proti virům?

|                                        |
|            Petr ©obáň                  |
|            Ostrava                     |
|    e-mail Petr.Soban na ova.inecnet.cz    |
|           soban na centrum.cz             |

Pozor detekovan virus v souboru .signature
Cau! Jsem podpisovy virus!
Nakopiruj me do sve signatury abych se mohl dale sirit!
Diky za spolupraci, nejak mi to samotnemu nejde!

Daląí informace o konferenci Linux