apache nestartuje

Pondělí Prosinec 11 09:24:02 CET 2000

Jan Krnavek napsal:
> Zdravim,
> instaloval jsem do systemu(redhat6.2cz) pgsql-7.0.3.rpm,php-pgsql4.rpm a vse
> probehlo ok,ale po restartu systemu mi nenabehl apache(1.3.12cz z rpm).V

mozna by stalo za to zkontolovat, jestli je php prekompileno se stejnou verzi
apache, jakou puzivate vy. IIRC ten ceska v RH upravenou hlavni strukturu a
navic se od sebe 1.3.12 a 1.3.14 verze apache lisi. Takze vam php prekompilene
pro starsi na nove bezet nebude. Zkontrolujste, zda vsechny!! moduly, ktere
natahujete to apache, php jsou pro tu spravnou verzi.

				Petr Cech
           cech na atrey.karlin.mff.cuni.cz

Digital Electronic Being Intended for Assassination and Nullification