Diald (beginner)

pholub na con.ln.skoda.cz pholub na con.ln.skoda.cz
Pondělí Prosinec 11 12:15:54 CET 2000

Dobry den,
Mam hloupy dotaz ohledne diald, ale nejak nechapu co to vlastne je.
Je to demon, nebo jenom nejaky skript?
Mam RedHat 7.0. Mam na nem maskaradu a funguje me pripojeni na internet
pres externi modem tak ze spustim rucne wvdial a pak se dostanu na internet
z jakehokoliv pocitace v lokalni siti.
Maskaradu a konfiguraci modemu jsem nastavil dle ruznych manualu, ale pak
nasledovalo vzdy nastaveni jakehosi diald neboli lepe receno souboru
diald.conf v etc.
Ten ja bohuzel na disku vubec nemam. Predpokladal jsem tedy, ze to je
konfiguracni soubor nejakeho demona diald, ktery jsem si nenainstaloval,
ale ani na cd RH7.0 jsem takove RPM s diald nenasel.
Co je tedy vlastne to diald?
Za pomoc dekuji.
Petr Holub