davkova editace, sed?

Pavel Kraus kraus na CAA.CZ
Pondělí Prosinec 11 12:35:13 CET 2000

On 11 Dec 00, at 12:12, thus spake Michal Krause:

> Nerozumim te posledni vete, ale ciste nahradu mala za velka (nebo
> naopak) udela dobre tr

To jo, ale udela to v celem souboru. Ja chci nahrazovat jen pismena v
retezcich. Proste se jedna o dukladne prolinkovane www stranky, v nichz jsou
jmena souboru v linkach uvadena zasadne velkymi pismeny, a ja je chci prevest
na mala.

          Pavel Kraus
            CAA CR
         kraus na caa.cz