OT:SYN FLOODING

Dalibor Toman dtoman na fortech.cz
Pondělí Prosinec 11 13:50:05 CET 2000

>Keby kazdy dement nepisal natvrdo dynamicke stranky tam kde uplne stacia
>staticke, nezakazoval proxying a podobne, pouzivanie HEAD by mohlo usetrit
>podla mna vyse 50% prevadzky na internete.

Nevsiml jsem si, ze by kdy nejaky browser pouzival HEAD k zjisteni zmeny na
strance. K tomu ma slouzit (a taky se pouziva) podminena varianta GETu. HEAD
posila _vzdy_ jen hlavicku HTML objektu nikdy neposila vlatni data cili je
blbost ho pouzivat k overeni zmen na strankach. Proste poslu podmineny GET,
ktery obsahuje parametry jiz cacheovane strany, kdyz vrati 304 not modified
pouziju co mam v kesi jinak GET posle cely objekt, cili mam nova platna data
hned a nemusim startovat dalsi dotaz, ktery by nutne po HEAD musel
nasledovat.

Zdravi
D. Toman