ANNONCE: APC UPS korektni shutdown

Martin Edlman edlman na fortech.cz
Pondělí Prosinec 11 14:03:37 CET 2000

"Ing. Pavel PaJaSoft Janousek" wrote:

>         Umi tento software uz konecne i sitovou komunikaci? Myslim tim vice
> serveru pripojenych k 1 UPS, kabl k jednomu z nich, ktery bude tvorit
> UPS server?

presne na tohle pouzivame NUT (network ups tools) - nekolik serveru
pripojenych k jedny UPS, jeden server (master) ma spojeni seriakem na
UPS (APC smartups) a komunikuje s ni, ostatni servery (slave) kumunikuje
s masterem. Krome APC to umi i radu jinych znacek.

K sehnani na http://www.exploits.org/nut/ (zdrojaky, RPM, deb, bsd port,
...)

Edas