OT:SYN FLOODING

Jan Kasprzak kas na informatics.muni.cz
Pondělí Prosinec 11 15:01:40 CET 2000

Ing. Pavel PaJaSoft Janousek wrote:
: > >       HTTP je definovano jak pro TCP, tak UDP - staci se podivat do
: > > /etc/services
: >
: > IANA (ted nevim, jestli se tehdy jmenoval ten organ jinak, nebo jestli se
: > ted jmenuje jinak :P) se kdysi celkem pochopitelne rozhodla, ze by
: > oddelene pridelovani cisel pro TCP a UDP zpusobovalo prilisny bordel, a
: > tudiz se od te doby pro sluzby prideluje zaroven well-known TCP i UDP
: > port, i kdyz typicky je pouzivan jen jeden. Napr. HTTP nemuze pres UDP
: > fungovat, protoze HTTP je definovano pro "stream".
:
: 	A muzete mi rici, proc by napr. pro pozadavek HEAD nemohl byt jednoduse
: vyuzit UDP protokol?
:
	Protoze HTTP je definovano pouze nad _spolehlivou_ transportni
vrstvou - RFC2616, sekce 1.4:

-Yenya

--
\ Jan "Yenya" Kasprzak <kas at fi.muni.cz>       http://www.fi.muni.cz/~kas/