OT:SYN FLOODING

Zdenek Wagner - Ustav chemickych procesu AV wagner na cesnet.cz
Pondělí Prosinec 11 15:04:05 CET 2000

On Mon, 11 Dec 2000, Ing. Pavel PaJaSoft Janousek wrote:

> 	Uzivatel je za firewallem, jakou souvislost ma firewall s programatory
> CGI scriptu, kteri nejsou ve stejne organizaci a proc by programatori
> meli verejne davat sve know-how apson ve forme HARD limitu?

Nejde mi tak o know-how, ale treba je v mem skriptu chyba, kterou jsem si
neuvedomil, a predanim informaci otevru moznost hackerum k utoku na muj
pocitac...

Zdenek Wagner
e-mail: wagner na mbox.cesnet.cz  or  wagner na icpf.cas.cz

see also http://www.icpf.cas.cz/wagner/
         http://members.xoom.com/z_wagner/