ZIP 100 jeste jednou

Adam Rogalewicz xrogalew na informatics.muni.cz
Pondělí Prosinec 11 15:15:37 CET 2000

 Michael Eckstein napsal:
> Dobry den,
>
> takze me zkusenosti jsou nyni takove:
>
> 1) ZIP100 sel namountovat jako /dev/hdd ,jinak to hlasilo chybu
> 2) po zkompilovani jadra pro 686 a s podporou NTFS to prestalo
> fungovat a disk sel namountovat pouze jako /dev/hdd1
> 3) po restartu Linuxu hlasil opet chyby pri mountovani a od te doby
> jiz jde pripojit jen jako 'obvykle' /dev/hdd4
> IMHO jde o nejake chyby v kernelu.

Technicka: Pouzil jste ve vsech pripadech stejne medium?
Na nekterych zipkach je vytvorena prvni partisna /dev/hdd1,
na nekterych ctvrta /dev/hdd4
a take nemusi mit vubec partition tabulku a filesystem je vytvoreny na
celem  /dev/hdd

I-omega myslim defaultne vytvari 4.partisnu.

vse se da samozrejme zmenit pomoci fdisk /dev/hdd :-)

s pozdravem

-- Adam Rogalewicz

Za výše uvedené údaje autor neručí ...
* e-mail : xrogalew na informatics.muni.cz    *
* web    : http://www.fi.muni.cz/~xrogalew *

"Neni divu, ze jsem zmaten. Jeden z mych rodicu byl muz a druhy zena."