emacs & editace normalnich textu

Milan Zamazal pdm na zamazal.org
Pondělí Prosinec 11 20:54:10 CET 2000

    BK> Tu a tam jsem nucen psat i nejaky ten dokument pro lidi, ne pro
    BK> prekladace/interpretry, a zaboha zivyho nejsem schopnej ani
    BK> jednoho premluvit, aby fungoval rozumne - tj. word wrap na
    BK> hranici slova, ne uprostred, a navic "virtualni", tj. ne aby
    BK> automaticky vlozil do textu \n, ale jenom zalomil radku do
    BK> aktualni sirky okna, a aby kdyz na takove dlouhe zalomene radce
    BK> zmacknu kurzor dolu nebo nahoru, tak aby kurzor poposkocil o
    BK> jednu radku na obrazovce a ne na dalsi/predchazejici "skutecnou"
    BK> radku, ktera muze bejt o par obrazovkovejch radek dal... vi
> [...]

Chcete-li psát texty pro lidi, vřele nedoporučuji psát každý odstavec na
jeden jediný řádek, jak jste to například udělal ve své zprávě.

Pokud na tom přesto budete trvat, je lépe dělat automatické konverze při
načítání a ukládání souborů.  Jestli na to už někde něco existuje,
nevím, nicméně na to lze udělat jednoduchý elispový prográmek.

Milan Zamazal

--
If we are going to start removing packages because of the quality of the
software, wonderful.  I move to remove all traces of the travesty of editors,