Rychlost Linuxu vs Ms Windows

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Pondělí Prosinec 11 20:46:52 CET 2000

<martin.konicek na atlas.cz> wrote:
| Jaká verze ? Jestli to je 98 nebo 2000, tak se mi nezdá pravděpodobné,
| že by linux byl pomalejší.

| Myslím, že není dobrý nápad instalovat na fat32. Nevyužil jste náhodou
| té funkce, kdy se linux instaluje na fat do jednoho velkého souboru ?
| Pokud vím, tak tato funkce je *pouze* pro vyzkoušení a pro normální
| provoz se naprosto nehodí.
| Pokud se bojíte přechodu, můžete mít klidně na počítači linux s
| windowsama (nebo i s něčím jiným) dohromady.

Nejlepsi reseni je podle mne stahnout a (ci nechat) vypalit SuSE Live Eval
7.0,ja ho ted mam doma na pracovni masine, 50MB v /~,13MB swap a 2MB nejake
info (grafika, tiskarna, zvukovka...). To vse na P-233MMX/128MB, 40xCD. Na
seznameni idealni, pokud nemate misto na disku, tak taky.

Skoda jen, ze neni jako RH, nebot YaST mi treba nepoznal SCSI AVA-1502
(stary adaptec) pro scanner.

Akorat ze mam winmodem, ale jak jsem se pred par dny zde dozvedel, i pro
nej jsou ovladace, takze se pokusim jej rozjet pod timto CD

| Dovoluji si doporučit přečtení instalační příručky a jiných dostupných
| zdrojů. Nicméně nemyslím si, že je pravda, že byste musel rok studovat
| v manuálech abyste mohl používat linux jako desktop.

myslím, že je rozdíl mezi používáním a administrací byť svého desktopu.
MNOHO linuxových strojů používá jedna retail store-fronts firma (česky
nevím jato říct lépe) jako desktopy pro naprosté laiky (účetní a pod).
Závisína aplikaci. Jinak mimochodem, třeba takové pokladní systémy v těchto
xěftech jsou také na linuxu (když budete mít 2000 pokladen, tak ty 3000 za
licenci poznáte). Závisí na aplikacích. Uživatel je jen uživatel.

Zdraví

             Jaroslav Lukesh, K-net
               http://www.k-net.cz
      Multimedia, Networking, Communications