Resize FAT partitiony pod WirNT

Libor Chocholaty chocholaty na gncz.cz
Úterý Prosinec 12 12:57:12 CET 2000

Miroslav PRAGL wrote:

> Muzu se zeptat jak zmenil geometrii? Myslite CHS(LBA)? Tzn. ze lowlevel
> preformatoval disk nebo to jen zmenil v CMOS :-OOO?

Myslim LBA, CHS jde menit dost tezko :-) To nevim co s tim diskem udelal, ale
predtim se mi hlasil jako 255, neco, neco a po jeho zakroku 240, neco, neco.
Uprime receno nejsem zase tak in, jinak bych to mozna vyresil lepe, ale takto
jsem musel vsechno pod Linuxem schovat na druhy disk, zrusit vsechny partisny,
vytvorit novou DOSovou partisnu pro Windows, pak ostatni pro Linux a zacit
pekne odznovu. Vsechny pokusy, ktere mely za ukol zachovat data (aspon ta ne
Windowsi) selhaly. MUSEL jsem pouzit MSDOSi fdisk na vytvoreni jedny partisny
pro windows a o tom to cele bylo.

LCH