Ako vydolovat uzivat. heslo z shadow ?

Blasko Marek Blasko na vuje.sk
Úterý Prosinec 12 14:23:46 CET 2000

Jirka 'Eagle' Novak wrote:

>   Zdravim,
> nejsem sice odbornik na sifrovani, ale zkusme to...
>
>   Mam pocit, ze sifrovaci algoritmus v linuxu neni symetricky. Proto
> se Vam prime rozsifrovani nepodari. Pokud mate obecna hesla (tj.
> prave s temi podtrhnitky (krasne slovo!!! :-)), cislicemi, malymi a
> velkymi pismeny, atd.) s delkou nad 8, mate s libovolnym softwarem
> mizivou sanci. Snad na poradnem clusteru, ale v tomto smeru bych byl
> spise pesimista (zvlast jestli se jedna o sefa, ktery chce mit sve
> heslo do zitrka, aby se mohl prihlasit do firemni site a precist si
> [...]

no pokial viem tak ked niesu zapnute MD5 hesla tak treba uhadnut 8
pismen ;) a to sa da a ak viete ake znaky sa pouzili je to este lachsie.

> Trochu optimismu na zaver: jedna kamaradka pouzivala heslo dlouhe 26
> znaku. :-)

ja som sa tesil ze z mojimi 13 som najlepsi :( budem musiet vymysliet
dlhsiu vetu :(

--
Praxe ukazuje, ze vzruseni zen lze podporit mnoha mechanickymi
"hrackami".

Tato sprava bola preverena systemom NOD32 pre Exchange.
http://www.nod32.com
---

Verze: 6.0.167 / Virová báze: 80 - datum vydání: 6/29/2000

Oba antiviri sa zhodli natom ze mail je nebezpecni pre citatela,
pre pocitac nie.