Rychlost v Solarisu a v Linuxu

Hana Skoumalova Hana.Skoumalova na ff.cuni.cz
Úterý Prosinec 12 14:22:52 CET 2000

Pavel Kankovsky wrote:

> Coze?!

Pardon, to mi ujelo. Kdyz se pocitac zapne, hlasi Pentium-S 90MHz a
dmesg pise
CPU: Intel Pentium 75 - 200 stepping 04

A taky to pise
Intel Pentium with F0 0F bug - workaround enabled. :-)

> Aha, vicerozmerna pole. Priklanel bych se k hypoteze, ze na linuxovem
> systemu se to nevejde do pameti, zatimco na Solarisu ano. Ve stare verzi
> to nevadilo, ale pridani tech novych smycek zpusobilo, ze se prvky pole
> prochazeji v nejakem naprosto patologickem poradi a pristup vyvolavaji
> vypadek stranky s velkou frekvenci. Pozdejsi Nezacal na linuxu za behu
> toho programu podezrele rachtat disk (mimochodem, co rekne linuxovy prikaz
> time v polozce pagefaults)?

Disk nerachtal. Hm, my tu mame SCSI disky, zalezi na tom?
Time v soucasne dobe ukazuje tohle:
11.810u 0.840s 0:13.74 92.0%    0+0k 0+0io 2843pf+0w
Pokousela jsem se navodit stav, kdy to jelo tak strasne pomalu, ale uz
se mi to nepovedlo - ten kod je ted tak vylepseny, ze neni snadne ho
zase zhorsit. :-)

Hanka
--
Hana Skoumalova     Institute of Theoretical & Computational Linguistics
                                                      Charles University