NTFS

Jandásek Jiří jiri.jandasek na missiva.cz
Úterý Prosinec 12 15:23:46 CET 2000

> Mate nekdo NTFS disky, na ktere pristupujete z Linuxu? Prosim napiste, zda
mate
> podobny problem, a pokud ne, jak ten disk mountujete. Diky moc.

Ja pouzivam Red Hat 6.1 tam podpora je v jadre(2.2.12) mam ji nainstalovanou
jako modul. Pozor ale ta podpora NTFS je pouze pro cteni. Je tam i moznost
read-write ale napis v zavorce (DANGEROUS, NEW) mne odradil natolik abych to
zkousel. Co jsem slysel tak zapis z linuxu na NTFS neni odladen zatim ani v
jinych verzich kernelu, ale samozrejme se mohu mylit. Jestli nekdo o tomhle
problemu vi neco vic tak bych se rad neco noveho dovedel ....

Montuju to takhle: mount -t ntfs /dev/hda5 /mnt/ntfs. Funguje to bez
problemu.
Je ale pravda ze si z toho NTFS disku taham jenom veci do Linuxu. Zapisovat
na NTFS z Linuxu jsem jeste nezkousel.

Hezky den preje Jiri Jandasek