tcsh

Jan ' Kozo ' Vajda jvajda na somi.sk
Úterý Prosinec 12 16:06:33 CET 2000

:> > a v com je problem, ked spravis nieco taketo
:> >
:> > command >& /log/file
:> >
:> > toto v tcsh presmeruje ( aj ) STDERR
:>
:> potrebujem presmerovat iba chybovy vystup
:> nieco ako

aha .. iba chybovy .. tak napisem ..

toto sa da, ale dost velkou onaniou ..

cize zatvorkovanim ..

cca takto ( syntax si este skontroluj )

(find / -print > /dev/tty ) >& /dev/null

ale ak nie si na tty, tak ani to nepojde ..

ale to zatvorkovanie to riesi .. ( aspon pre niektore specificke pripady )

:> find / -print 2>/dev/null
:>
:> (ja viem, ze si mozem zistit, prava pristupu a potom kukat, ale o to
:> teraz nejde... ide o to, aby normalny vystup vypisal a chybovy nie"
:> ... resp dat stderr do ~/chyby/log a stdout poslat na mobil cez "java
:> diar" do suboru
:> bash by to spravil takto:
:>
:> java diar `tail -n 1 /tmp/log 2>/dev/null`

to by som si na Tvojom mieste napisal v Jave uz aj ten zvysok ...

kombinacia Javy a shell-u je dobra brutalita :-{))

		                                   K O Z O
                                      Look At Your Young Man Fighting
                                         Look At Your Woman Crying
                                       Look At Your Young Man Dying