ADMIN: presmerovani na mobil

vpospichal na centrum.cz vpospichal na centrum.cz
Úterý Prosinec 12 17:37:05 CET 2000

> 	obratil se na me jeden nestastny uzivatel, ze mu na mobil
> chodi jako SMSky vsechny zpravy z nasi konference. Prosim zkontrolujte
> si, jestli nahodou nemate presmerovany mail na mobil s cizim cislem.
> Pokud se mi do zitrka do vecera nikdo neozve, budu muset podnikat
> dalsi kroky.

Ty dalsi kroky bych si predstavoval takto: Poslete kazdemu ucastnikovi
konve jeho e-mailovou adresu v subjectu. Myslim, ze to muzete udelat
klidne hned, jeden mail navic neuskodi a k presmerovani se stejne nikdo
neprizna.

s pozdravem

Ing. Vlastimil Pospichal
mailto:vpospichal na centrum.cz