ABIT KT7-RAID + 2.4.0-test11

Petr Savinec linux na aster.cz
Úterý Prosinec 12 18:22:08 CET 2000

1) všechno ohledně zvukovky nastav v configu kernelu jako modul
2) pro kontrolu - při "pečení" nového kernelu nezapomeň na:
make dep ; make clean ; make bzlilo ; make modules ; make modules_install
3) dále vygeneruj nový modules.conf ( modprobe -c > /etc/modules.conf )
4) nastavit cesty pro sndconf:
verze jádra 2.4.0 má moduly v /lib/modules/2.4.0/kernel/drivers
defaultní 2.2.x má moduly přímo v /lib/modules/2.2.x/
stačí udělat sym. linky adresářů
5) spustit sndconf

Pozn. některé moduly mají také jiný název např. u mě:
via82cxx.o --> via82cxx_audio.o

BONNE CHANCE