ako spustit script v php ak php je modul apache ?

Jan Polacek Jan.Polacek na f21.n420.z2.fido.cz
Úterý Prosinec 12 12:41:52 CET 2000

Zdarec Tomas,

Streda Listopad 29 2000 18:22, Tomas Hornicek =:-v =------------>
office:
Co trebas v crontabu napsat neco takovyhleho:
lynx http://localhost/ten_skrip.php
to by melo preci fungovat. Jediny, co asi budes muset vychytat je, ze
pokud pouzivas lynx na normalni browseni po netu, budes si muset udelat
dva konfiguracni soubory, jeden s proxy serverem, druhej bez.. v cronu
budes muset ten lynx spoustet bez proxy. Pokud ten skript trebas sam
negeneruje zadnej vystup do souboru, neni problem na konec prikazu
jeste narvat rouru a z ni to sypat catem do souboru... ale to je dost
brutalni reseni...
Nicmene porad nevidim jadro problemu, proc ti to nefunguje, muzes
napsat trochu vic?

Cauky
                                                  Honza đB-Q