Re: 2 karty na spojení se switchem

Petr Simek petrsi na jcu.cz
Středa Prosinec 13 07:18:31 CET 2000

On Tue, 12 Dec 2000, Borek Lupoměský wrote:

>    Zda se, ze vyvojova vetev nejaky Ethernet device binding podporuje:
>
> http://kernelnotes.org/v23patch/patch-2.3.49/linux_drivers_net_bonding.c.html

Mate s tim nekdo nejake zkusenosti ? Vysilani je mi jasne, kazda eth karta
v bondu ma stejne MAC a odesilani paketu se zrejme strida rotaci. Jak je
to ale na prijmu ? Podporuje neco takoveho nejaky switch ?

De facto bude mit na nekolika portech informaci ze je tam stejna MAC a ted
jak se zachova ? - bude prichozi provoz taky rotovat nebo to bude
kopirovat na vsechny porty nebo zahlasi chybu a odpoji porty ?