BEGINR: MINIX

Jan Klugl jan.klugl na pikebo.cz
Středa Prosinec 13 09:08:29 CET 2000

Miroslav Prymek wrote:

> Dobry den,
> chtel bych zkusit na prehistorickem notebooku MINIX - jen tak ze srandy, jak
>  to pojede.
> Je to 386SX - 1MB RAM, disk 80MB.
> (Hledam proste neco, co by jelo zhruba stejne jako M$ DOG).
>
> Mate s tim nekdo nejake zkusenosti? Mate k minixu nejake poznamky?
>
> za jakoukoliv odezvu diky

no ja to zkousel, mam asi jeste nekde instalacky, kompiloval jsem
jadro, i slip jsem tusim rozchodil, no je to hezky. Co k tomu dodat,
na 'seriozni' praci to fakt neni, shanejte si pro to software :)
Funkcni vi ale rozhodne potesi :), horsi je to s kompatibilitou
[ted nevim] taru nebo gz, na ne-minixovem stroji je treba do
parametru [taru|gz] pridat nejakou opsnu aby to bylo na tom minixu
rozbalitelne.

Resume -- vi sice existuje i pro DOS, ale 'Linuxovy' styl prace
mi vyhovuje vic.

--

                                    Jan Klügl