Smazani partition tabulky

Viteszlav Kasicka vitezslav.kasicka.fs na vsb.cz
Středa Prosinec 13 10:48:38 CET 2000

  Ahoj vsichni
resim podobny problem na svem pocitaci, na radu sem si stahnul
program gpart z adresu:
http://www.stud.uni-hannover.de/user/76201/gpart/. Ten sice nasel
rozlozeni disku, krome prni prtizny, ale vsechny videl jako primary,
nenasel extension partisnu. Kdys sem ho nechal hledat po sektorech a
ne po cilindrech, tak sice nasel jeden extension, ale porad nenasel
prvni prtisnu. To znameny ze vzdy jim navrhovana tabulka by znicila
ostatni partisny(do poctu by byly navic). Otazky:
1, Nemate nekdo stimto programem skusenosti, jake jsou mosnosti
voleb, pripadne jak mu vnutit svuj obraz tabulky diskovych oblasti.
2, Nede neak pripojit partisna u ktere znam pocatecni a koncovy
sektor a pritom ji nelze pripojit standartne (mount -t /dev/hdaX
/mnt/disk ext2)
3, Mate nejaky napat jak stoho disku dostat ulozana data? Zanedbal
sem totiz jedenu dulezitou cinnost administratora-zalohovat data.

Originalni zprava

                                 KaçiŸka VĄtŘzslav
                             vitezslav.kasicka.fs na vsb.cz