"KiKbd: X11error: ..."

Michal.Vymazal na deltax.cz Michal.Vymazal na deltax.cz
Středa Prosinec 13 13:44:41 CET 2000

>Vazeni pratele,

>linuxem se zabyvam asi pul roku a stale se povazuji za zacatecnika. Prosim
>o nasmerovani, jak bych mohl resit tento problem:

>Po ukonceni X se mi na obrazovce mezi jinymi objevi tento vypis a to hned
>na nekolika radcich po sobe:
>"KiKbd: X11error: BadWindow (invalid Window parameter)"

>Muzete mi prosim poradit, kde bych mohl toto resit?

>Dekuji JR

Objevuje se mi to take na RH 6.2 CZ v KDE 1.1.2 (balicky z distribuce RH
6.2 CZ). Otazka zni, pomuze upgrade balicku na balicky pro KDE 1.1.2 z RH
7.0?
Jinak chybu zpusobuje indikator stavu klavesnice v pravem dolnim rohu
(pracovni lista KDE). Nemuze se dohodnout s X-Windows (opet puvodni balicky
z RH 6.2 CZ).

Michal Vymazal