Rychlost v Solarisu a v Linuxu

Hana Skoumalova Hana.Skoumalova na ff.cuni.cz
Středa Prosinec 13 13:55:01 CET 2000

Tomas Znamenacek wrote:

> Nebijte me do hlavy, ale nebylo by lepsi na tohle pouzit Perl? :-) Pokud
> ten algoritmus skutecne neni nejak drasticky optimalizovany (tj. v
> navrhu optimalizovany), mohlo by par regularnich vyrazu dosahnout
> vysledku lepsich. Nebo ne? (chapu, ze to neni odpoved na puvodni dotaz,
> ale tak me to napadlo a pripadlo mi to prinosne :-)

Urcite na tom neco je, jenze ja mam asi za tri mesice odevzdat dizertaci
a mezitim se Perl urcite ucit nebudu. :-) To vite, kazdy programuje v
tom, co se naucil ve skole nebo kratce po ni.

Myslim, ze ten C-ckovy program uz se mi podarilo urychlit dost slusne,
ted me zdrzuji zase ruzne scripty, kde se grepuje, sorti apod.

Hanka
--
Hana Skoumalova     Institute of Theoretical & Computational Linguistics
                                                      Charles University