jak mountovat ceskou NTFS

Petr Toman toman na imc.cas.cz
Středa Prosinec 13 16:03:46 CET 2000

> dobry den,
> podle mne jste si odpovedel sam ;-))), mate ji ve windowsackem kodovani,
> nemohl by byt problem v tom? mate zakompilovanou (alespon jako modul) do
> jadra podporu pro windows kodovani? nejsem si tim uplne jisty, ale zkuste se
> mrknout timhle smerem...
> zdravi martin dvorak

Dobry den,
podporu pro windows kodovani v jadre nemam (ani jako modul), protoze pri
kompilaci jadra takova podpora neni nabizena (pokud se nepletu, jedna se o
cp1250).
Mam Red Hat Linux release 6.2 (Zoot), Kernel 2.2.14-6.0.1 on an i686
Toto jadro nabizi tyto volby:
#
# Native Language Support
#
CONFIG_NLS_CODEPAGE_437=m
CONFIG_NLS_CODEPAGE_737=m
CONFIG_NLS_CODEPAGE_775=m
CONFIG_NLS_CODEPAGE_850=m
CONFIG_NLS_CODEPAGE_852=m
CONFIG_NLS_CODEPAGE_855=m
CONFIG_NLS_CODEPAGE_857=m
CONFIG_NLS_CODEPAGE_860=m
CONFIG_NLS_CODEPAGE_861=m
CONFIG_NLS_CODEPAGE_862=m
CONFIG_NLS_CODEPAGE_863=m
CONFIG_NLS_CODEPAGE_864=m
CONFIG_NLS_CODEPAGE_865=m
CONFIG_NLS_CODEPAGE_866=m
CONFIG_NLS_CODEPAGE_869=m
CONFIG_NLS_CODEPAGE_874=m
CONFIG_NLS_ISO8859_1=m
CONFIG_NLS_ISO8859_2=m
CONFIG_NLS_ISO8859_3=m
CONFIG_NLS_ISO8859_4=m
CONFIG_NLS_ISO8859_5=m
CONFIG_NLS_ISO8859_6=m
CONFIG_NLS_ISO8859_7=m
CONFIG_NLS_ISO8859_8=m
CONFIG_NLS_ISO8859_9=m
CONFIG_NLS_ISO8859_14=m
CONFIG_NLS_ISO8859_15=m
CONFIG_NLS_KOI8_R=m

Pokud podpora win. kodovani skutecne neni, predstavoval bych si nejakou
volbu, kterou by se povolily nektere znaky ve jmenech souboru.

Zdravi Petr Toman