Multiport modem ISI5634PCI

Ondra Zima ondra.zima na homolka.cz
Středa Prosinec 13 16:55:33 CET 2000

Zdravim vznesene linuxenstvo,
instaluji kartu ISI5634PCI/8 (jedna se o 8x V90 modemy na jedne karte) a
dostal jsem se do zavaznych problemu. Driver, dodavany vyrobcem
(MultiTech) nelze zkompilovat. gcc hlasi tunu chyb pri parsovani. Dela
to i driver stazeny z jejich stranek (www.multitech.com - prekvapive).
Nema s tim nekdo nejake zkusenosti?
Dale se mi s touto kartou stala takova zajimava vec. K tomu pocitaci
jsou pripojeny dva modemy. Prez ne udelan dialup server. Kdyz tam ta
karta nebyla, vse chodilo bezchyb. Kdyz sem ji tam dal, prestali
fungovat. Resp. funguji, nejak divne - "krizem".
Na ttyS0 nahodim mgetty a pomoci minicomu zkusim ttyS1 - nejde. Minicom
na ttyS0 funguje.
Na ttyS1 nahodim mgetty a pomoci minicomu zkusim ttyS0 - nejde. Minicom
na ttyS1 funguje.
Nahodim mgetty na ttyS0 a ttyS1 a minicom si ani neskrtne - to bych
dokonce i pochopil.
Muze dojit ke kolizi s base address? IRQ? (v lspci ale ta karta ma uplne
jine IRQ).
Please pomozte.
--
Ondra Zima <ondra.zima na homolka.cz> AndreW/MaRshalS
        Member of MaRshalS online & czech ATO