Abit KT7-RAID100 a rychlost disku

Jan Kasprzak kas na informatics.muni.cz
Středa Prosinec 13 20:17:54 CET 2000

Miroslav Petricek wrote:
: Jakub Urban wrote:
:
: > DISK1
: > po nastaveni  parametru hdparm -X66 -m16 -u1 -d1 -c3 /dev/hda
: > hdparm -t /dev/hda  ... 22 MB/s
: > hdparm -t /dev/hda5 .. 27 MB/s
: > 1.otazka proc ten rozdil?
:
: Zrejme hda5 testuje data blize k vnejsimu okraji disku, nez hda.
: Na zacatku disku je rychlost vyssi nez na konci. Zkuste jeste zmerit
: hda1. Jinak -X66 neni UDMA66 ale UDMA33.
:
	Taky jsem nad tim premyslel, jenze hda prece je cely disk,
a tedy meri od vnejsiho okraje (teda aspon vsechny disky, co jsem zatim
videl, mely stopu 0 na vnejsim okraji.

-Yenya

--
\ Jan "Yenya" Kasprzak <kas at fi.muni.cz>       http://www.fi.muni.cz/~kas/