Pomale X na notebooku

Středa Prosinec 13 23:09:45 CET 2000

On Wed, 13 Dec 2000 Radek.Vybiral na vsb.cz wrote:

> [...]

Jde o to, jestli je to pomale kvuli tomu, ze mate malo pameti a system
neustale prehazuje obsah RAM na disk a zpet (podivejte se napr. na ktop
nebo ve vmstat vypadky stranek za vterinu) nebo je to tim, ze mate
vypnutou akceleraci (tj. napriklad presun okna je i pri jinak nevyuzivanem
pocitaci zoufale pomaly).

Obecne by melo platit, ze swapova boure by se mela po chvili pouzivani
obou programu uklidnit (system necha v RAM to, co pouziva, ostatni je na
disku). Pokusil bych se enjakou pamet usetrit napr. tim, ze povypinate
vsechny nepotrebne demony a sluzby, ktere se automaticky startuji (v
grafice tksysv, na konzoli ntsysv, resp. setup).

--
                        Milan Kerslager