zamena slov

Jan ' Kozo ' Vajda jvajda na somi.sk
Čtvrtek Prosinec 14 09:17:52 CET 2000

:> Zdrvaim.
:> Potrebujem v ramci jedneho riadku zabezpecit aby sa nejake konkretne slovo
:> v texte zamenilo za ine slovo.
:> Pouzil som na to na tr, ale po case som si vsimol ze on zamiena pismena a
:> nie cele slova.
:> Nema niekto po ruke nejake riesenie ?

s/slovo1/slovo2/

a ci to pojde cez sed, alebo cez perl je uz vcelku jedno ..

		                                   K O Z O
                                      Look At Your Young Man Fighting
                                         Look At Your Woman Crying
                                       Look At Your Young Man Dying