padajuce PC s wavelanom

Borek Lupoměský borekl na volny.cz
Čtvrtek Prosinec 14 11:07:27 CET 2000

On Thu, 14 Dec 2000 tief na hit.sk wrote:

> Mam maly problem s wavelanom. Mam PC 486 DX/2, debian
> jadro 2.2.17. Po nahodeni wavelanu 11mbit - ISA PCMCIA prevodnik
> mi tak raz tyzdenne masina spadne, to znamena ze HW zmrzne. Po
> reboote normalne nabehne a zase tak asi tyzden ide. V logoch nie je nic
> zaujimave, na obrazovku nenapise nic.WL driver mam
> wvlan_cs: WaveLAN/IEEE PCMCIA driver v1.0.4.

   Ja jsem sveho casu udelal na podobne konfiguraci par mikrovlnnych
"jednodisketovych" bridgu, nasadil je a od te doby to funguje stabilne a
bez problemu cele mesice. Ovladac jsem pouzil ten od Lucentu.

   Bye Borek

BOREK LUPOMESKY                Usti nad Labem, Czech Republic, Europe
WWW: http://www.volny.cz/borekl/                  PGP keyid: B6A06AEB
==========[ MIME/ISO-8859-2 & PGP encrypted mail welcome ]===========