IMAP & exit status 1 z inetd

Dan Ohnesorg dan na feld.cvut.cz
Čtvrtek Prosinec 14 12:14:12 CET 2000

On Wed, 13 Dec 2000, Pavel Kankovsky wrote:

> Tohle asi tezko vypisuje imapd. Mozna inetd, ne? (Ale proc by byl exit
> status najednou 100 misto 1 nebo sig 13?)

Podle me je to jasne, tohle vypisuje inetd (i kdyz skoro bych rekl ze
spise xinetd) a ten vrati 1 protoze imapd skoncil s nenulovou hodnotou.
Pokud vim, tak se to chova prave takle a ne tak, ze by to treba prenaselo
hodnotu vracenou spustenym programem.

Jinak konkretni vyznam vracene hodnoty je potreba najit ve zdrojacich,
urcite je to nejaky unclean shutdown.

zdravim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311

Pozor detekovan virus v souboru .signature
Cau! Jsem podpisovy virus! Nakopiruj me do sve signatury abych se mohl dale
sirit! Diky za spolupraci, nejak mi to samotnemu nejde!