RE: HP690C netiskne česky

Mgr. Radoslav Findrik spravca na tir.sk
Čtvrtek Prosinec 14 10:31:30 CET 2000

> Tiskarnu HP690C jsem rozchodil pod RH 6.2CZ pomoci Printtool. Testovaci
> stranky v RH i v SOffice se vytiskly zcela bezchybne - protoze jsou v
> anglictine. Ze SO vsak nemohu tisknout cesky, respektive znaky s carkama
> tam jsou, ale znaky s hackama jsou nahrazeny paznaky. Muzete mi prosim
> nekdo poradit, jak problem vyresit?
ano.
1. nainstalovat si tlaciaren do dosu (da sa aj pod m$win) pomocou dos
instalacneho programu (install nie setup - asi 3 disketa)
2. cez dosovsky nastavovaci program overit, resp. nastavit iso8859-2
3. z www.suse.cz stiahnut a nainstalovat cs fonty latin2
4. precitat a riadit sa tymto clankom:
http://www.root.cz/clanek.phtml?id=480

tiez som mal podobne problemy a prave vcera som ich tymto sposobom vyriesil.

S pozdravom

---
        Mgr. Radoslav Findrik
  SLOVAGROTRANS a.s., o.c.p.
            spravca na tir.sk

!POZOR! Prispevok nepresiel gramatickou korekciou. Nepohorsujte sa. !POZOR!