tar - zalohovoni inkrementalni

Aleš Nehyba neal na cbox.cz
Čtvrtek Prosinec 14 22:50:10 CET 2000

Dne Čtvrtek, prosinec 14, 2000  3:39  "Richard Korinek"
<sananim na mail.anet.cz> napsal(a):
> [...]
> inkrementalni zalohy. V man tar je moznost -g, ale pokud to zkusim zadat
> s nazvem puvodniho archivu, tak ke kazdemu nazvu dostanu tar:
> test.tgz:xxx: Invalid inode number (xxx jsou cisla), puvodni archiv
> (test.tgz) to uplne vykucha az do mrte (zustane tam 10 bytu) a vsechno
> to je v tom novem archivu
> (test2.tgz).
>
> Prikazy jsou nasledujici:
>
>     tar cf test.tgz /etc/rc.d/init.d/  (OK)
>
> potom dam
>
>     tar cf test2.tar -g test.tgz /etc/rc.d/init.d/ hlasi vsechny ty tar:
>     test.tgz:xxx: Invalid inode number (xxx jsou

Moc se s tarem nekamaradim, ale z toho co jsem vycetl z dokumentace a sam
vyzkousel mi vychazi, ze soubor, ktery se vytvori volbou -g obsahuje pouze
"timestamp" posledni zalohy (tj. neni to zadny archiv) -- zkuste se
podivat do info tar, je tam i priklad pouziti. Pro vytvoreni archivu byste
pak musel vystup z tam zminovaneho skriptu presmerovat do souboru.

> Nevite nekdo co delam blbe?
>
> Jeste drobnosti:
>
> Existuje nejaky zpusob, jak automaticky delat multiple volumes v
> souborech? po zadani -M -L xx to sice funguje ale porad se to chce
> "pripravte novy svazek ...". Slo by to nejak udelat, aby automaticky
> vytvarel nazvy typu test, test1, test2 atd?

pouzit prikaz seq?

> Jeste posledni vec, jak do nazvu souboru dostat datum? Napr.
> backup-dec-14.tar.
>
> Popripade me prosim nasmerujte nekam na podrobnejsi informace o tar a
> zalohovani vubec.
>
> Diky moc
>

> Richard Korinek

Ales Nehyba, neal.DO_NOT_SPAM na cbox.REALLY.cz