Identifikace dle MAC adresy.

Jan Polacek Jan.Polacek na f21.n420.z2.gate.fidonet.cz
Čtvrtek Prosinec 14 12:23:47 CET 2000

Zdarec Jirka,

Streda Prosinec 13 2000 21:00, Jirka Čech =:-v =------------> All:
 JČ> vim take ze jako vsechno je i tuto informaci mozne falsovat.
 JČ> Nemyslim
 JČ> si ale ze by to bylo bezne. Vim ze by muj problem asi vyresilo
 JČ> pouziti
 JČ> DHCP serveru na stroji ktery maskaraduje ale toto reseni z
 JČ> urcitych
 JČ> duvodu take neakceptuji. Proto bych uvital kdyby mi nekdo poradil
 JČ> kde
Nojo... ale ja se obavam, ze v tomhle pripade ti nic jineho, nezli DHCP
nezbyde.. alespon me nenapada ani naznak nejakeho jineho kloudneho
reseni. Snad jedine, ze bys pouzival ipx/spx, jako klasickou novellskou
sit a tcp/ip pouzdril do toho ipx/spx. Ale byl by to nakej strasne
brutalni bastl, kterej by sis nepochybne musel sam naprogramovat....

Cauky
                                                  Honza đB-Q