Spatny cas

Petr Klimovic pizi na jinak.cz
Čtvrtek Prosinec 14 21:27:01 CET 2000

 DT>  Pustim pocitac, na kterem jsem predtim ze vsech initscriptu
 DT> odstranil
 DT> spousteni one utilitky hwclock.

 DT>  Po bootu je vysledek prikazu date o hodinu vyssi nez v CMOS.

 DT>  A tohle je mi prave zahadou. A rad bych vedel co a kde nastavuje
 DT> sysclock pri bootu. Protoze jeste pred podzimni zmenou na zimni
 DT> cas
 DT> jsem tento problem nemel (mozna jsem si toho jen nevsiml, ale to
 DT> je
 DT> hodne nepravdepodobne).

Linux si mysli, ze cas v CMOS je podle GMT. Zaroven vi, ze pocitac se
nachazi v
zone GMT+1, proto cas z CMOS prepocita na mistni cas. Pricte hodinu.
Takze ty musis Linuxu rict, ze v CMOS neni GMT, ale localtime.
Bude to asi nejaka systemova promenna. Projdi si init skripty.

                              *Pizi*

... Za kazdym uspechem muze je zena, ktera nema co na sebe.