Ale no tak lidi...

Blasko Marek Blasko na vuje.sk
Pátek Prosinec 15 07:29:57 CET 2000

"Míla Kuchta" wrote:

> Tato otazka, pokud jsem si dobre vsiml, byla uz zodpovezena.
> Jako proxy treba squid (dalsi viz freshmeat.net) a nejucinnejsi
> "firewall"(tm) co znam, je zatata pozarnicka sekera v pocitaci nebo
> alespon v sitovem vedeni:-). Holt na blbou otazku blba odpoved.

ako proxy oops ;) a ako firewall na vedswinu veci staci ten nadrovy ;)

--
Preco pri kocovine boli hlava?
Pretoze zive mozkove bunky kopou hrobecky pre svoje mrtve.

Tato sprava bola preverena systemom NOD32 pre Exchange.
http://www.nod32.com
---

Verze: 6.0.167 / Virová báze: 80 - datum vydání: 6/29/2000

Oba antiviri sa zhodli natom ze mail je nebezpecni pre citatela,
pre pocitac nie.