Lilo - bootovani Linuxu...

Mgr. Radoslav Findrik spravca na tir.sk
Pátek Prosinec 15 07:38:17 CET 2000

> stara verzia lilo nedokaze bootovat s particie, ktora je aspon ciastocne
za
> 1024 cilindrom. Co pri LBA mode je 8GB. Pri normal mode je to 520MB.
>
> Ina moznost je pouzit grub.

alebo lilo 0.21.6 s parametrom lba32 (napriklad u mna: hda1 - 2gb win98,
hda2 - 4gb win2000, hda3 - 300 mb /, ... , hda7 - 4gb /usr, ..  s 20,5 gb
diskom). vid www.freshmeat.net

S pozdravom

---
        Mgr. Radoslav Findrik
  SLOVAGROTRANS a.s., o.c.p.
            spravca na tir.sk

!POZOR! Prispevok nepresiel gramatickou korekciou. Nepohorsujte sa. !POZOR!