Ale no tak lidi...

Pátek Prosinec 15 08:05:27 CET 2000

On Thu, 14 Dec 2000, Jan Polacek wrote:

> Ptal sem se tu, jakej proxy server je v Suse7, nerikejte mi, ze to
> nikdo nemate nainstalovany.... a taky sem chtel vedet, jakej program se
> v linuxu pouziva pro firewall... to mi nemuzete na takhle jednoduchou
> otazku napsat jednoradkovou odpoved? Potreboval bych to vedet pokud
> mozno jeste v tomhle, nebo alespon v pristim mileniu...

Vazeny priteli, pokud se budete ptat tihle tonem, tak se na Vas vsichni
vyprdnou. Obtezoval jste se vubec si nekde neco precist? Podivat se
treba alespon na:

http://www.linux.cz
http://www.linuxlinks.cz
http://www.root.cz
http://www.linuxworld.cz

Nebo si myslite, ze se z Vas kazdy podela strachy a radsi Vam odpovi?

V RH 7.0 jsou k dispozici tez dva graficke nastroje na konfigurovani
firewallu pro zacatecniky (tj. i pro lamery, jako jste Vy):

gnome-lokkit
firewall-config

Proxy Vam jiz zde byla doporucena. Vezte, ze clanku o konfiguraci obou je
na ceskem Internetu (v cestine) dost, tak se prosim alespon trochu snazte
a budte zde slusny!

--
                        Milan Kerslager