instalace RH6.1 na 486SX-S/33Mhz

iko na kamarad.cz iko na kamarad.cz
Pátek Prosinec 15 10:25:22 CET 2000

Take nieco som robil aj ja. Instaloval som RH6.2 na 486SX. Tiez mi spravilo
to iste. Myslim, ze sa mi to podarilo takto. Na tu hlasku daj ok, ci co sa
to tam pyta. Chvilku sa to bude snazit citat tu disketu, vyhlasi ze
nenasiel a spyta sa to znova. A az potom skus zrusit a pojde to dalej.
Myslim...mne sa to tak tusim podarilo a nainstaloval som RH.

--
...uveznite ma, pretoze som predstieral ze som muz...