instalace RH6.1 na 486SX-S/33Mhz

charlie76 na atlas.cz charlie76 na atlas.cz
Pátek Prosinec 15 10:56:02 CET 2000

>   Cemu nerozumite? "Vlozte disketu s ovladaci pro vas system" je snad
> srozumitelna oznamovaci veta, ne? Na CDcku (na internetu) je treba disketa
> co se jmenuje 'driver disk', tak zkuste ji a nebo si spachejte vlastni.

Na te vete jsem nepochopil to pro jake zarizeni mam dodat ovladac.
FDD?
CD-ROM?
MB?

> P.S. Ja zase nerozumim tomu, proc ty prispevky posilate vickrat za sebou
> zhruba s 3 hodinovym odstupem ;(

Za to se omlouvam, ale behem tech tri hodin ke me nedorazil muj vlastni
prispevek, proto jsem ho poslal jeste jednou:(

S pozdravem
Miroslav Kaas