RE: HP690C netiskne česky

Josef Vogeltanz JoVogeltanz na dop.skoda.cz
Pátek Prosinec 15 11:06:03 CET 2000

> je dobry na to aby tlaciarne tejto rady vedeli tlacit cesky aj z konzoly.
>
> S pozdravom
>
> ---
>         Mgr. Radoslav Findrik

Tiskarny teto rady se umi obejit pri ceskym tisku z konzole i bez DOSu a to
za pouziti a2ps - jinymi slovy vystup do ps a ten pres ghostscript na
tiskarnu. a2ps je prevadec ASCII na PS.
Nicmene i popisovany zpusob pres DOS je jedno z resenich. Samozrejme je-li
DOS k dispozici. Vyse uvadeny zpusob ma zase vice moznosti pri tisku
(orientace, sloupce, cislovani stranek apod.)

Josef Vogeltanz
Dopravni technika, SKODA HOLDING a.s. Plzen
tel.:+420-019-7738059;  mob.:+420604118307
mailto:jovogeltanz na dop.skoda.cz