instalace RH6.1 na 486SX-S/33Mhz

azeleny na csas.cz azeleny na csas.cz
Pátek Prosinec 15 11:35:37 CET 2000

DDV,

> cd-rom a potom
>
> mozny to je, ale ne s 8 mb ram. Ten instalacni skript
> (Anaconda) proste
> potrebuje vic. Ja jsem to resil tak, ze jsem pripojil disk k jinymu
> pocitaci, nainstaloval na nej RH6.2 a dal zpatky do ty plecky.

Uff, resil jsem podobny problem, nakonec poslouzila nejak jednodisketova
distribuce (ta prosla i na 4 MB RAM).

Dotaz na vyse uvedene tema:
Pocitac: 486/4MB RAM/ 2HDD, dohromady asi 350MB
Chtel bych jej pouzivat jako ridici jednotku (napsal bych si nejaky
programek pro praci se seriovym portem), ale jedine co _trochu_ znam je RH
(5.1, 6.2), Xy nepotrebuji, ale nevim, jak takovy RH6.2 na uvedene PC dostat
(nema to CD mechaniku, ale dovybavil bych to nejakou kompatibilni sitovkou).

Puvodne jsem si myslil, ze na "pracovnim" PC tez pridam sitovku, CDcko s
RH6.2CZ strcim do mechaniky a pustim si wuftpd(nebo jiny server) a budu
predstirat instalaci pres internet, ale JAK, kdyz ten instalacni program
chce vice pameti a dalsi pocitace nemam (nerad bych rozebiral pocitac na
kterem normalne delam).
Napadlo mne pujcit si CD mechaniku a pridat ji na instalaci do te 486, ale
furt budu mit malo pameti.

Da se RH6.2 nejak instalovat i na PC s 4MB RAM (po te co nejak
odexperimetuji ktere balicky ano a ktere ne, abych se vesel na mrnave
disky)?

Diky a.
Aleš Zelený (OK1UUE)
Česká spořitelna a.s.
Na Perštýně 1
113 98 Praha 1
Email: azeleny na csas.cz
tel: +420 2 24995 236
Due to technical difficulties tomorrow has been postponed indefinitely.