Samba jako PDC pro W2k

Jan Kurik kurik na amis.cz
Pátek Prosinec 15 11:35:37 CET 2000

Dobry den !

  Pokousim se rozjet Sambu jako PDC a nejak se mi to nedari. Proti
NT ver. 4.0 to fungovalo, ale proti W2k jsem se nedokazal prihlasit.
Windowsy hlasily "Cislo procedury je mimo rozsah".
Upgradoval jsem tedy Sambu z 2.0.7 na 2.2.0. Tato nova verze by mela
podle manualu proti W2k chodit, ale pri pokusu o prihlaseni se do domeny
dostanu od W2k hlasku, ze nejake skupiny nejsou namapovane na ID ( presne
si to nepamatuju a nemam to ted tady u sebe ) a v logu samby se objevi
tato hlaska :

prs_grow: Buffer overflow - unable to expand buffer by 2 bytes.

  Netusite nekdo so to znamena ?
  Podarilo se nekomu rozjet W2k proti Sambe ?

--
Jan Kurik <kurik na amis.cz>