Routovani na Debianovi 2.2

pkucera na mh.vri.cz pkucera na mh.vri.cz
Pátek Prosinec 15 13:29:51 CET 2000

> # Velice se omlouvam panu Vojtovi a ostatnim, ktere tento hloupy dotaz popudil.
> # Kdyz je clovek vzhuru od 3:45, tak uz kolem 10:00 dela blbosti.
>
> Zdravim,
>   mne to nepopudilo, ja jen jestli nebude jednodussi aby Vam to nekdo udelal ;)

	Ono to uz vicemene vsechno chodi tak jak momentalne potrebuji, nejak
jsem se tim prokousal. Bohuzel jsem nikdy nemel moznost instalovat debianovskej
server. Doma nemam Internet (povazoval jsem to za zbytecnost, kdyz mam v praci a
ve skole), takze jsem si to instaloval jen jako pracovni stanici a co jsem
potreboval, tak mi tam bezproblemove jelo.

	Tento dotaz vicemene vzesel z toho, ze na soucasnem stroji, ktery bude
nahrazen tim, kde se instaluje ten Debian, bylo to routovani takhlr podivne.
Me ani tak neslo o to, abych to tam za kazdou cenu narval, ale to, proc, kdyz
ten prikaz byl v /etc/network/interfaces se neprovedl a dostal jsem chybovou
hlasku, avsak na prik. radku mi to nic nezahlasilo a bez jakychkoliv protestu
se ten nesmysl zaradil do routovaci tabulky.

	Petr Kucera