odpocuvanie ethernetu

Borek Lupoměský borekl na volny.cz
Pátek Prosinec 15 12:49:01 CET 2000

On Fri, 15 Dec 2000, Daniel Teufel wrote:

DT>  b) svetlo vyzaruje. Jinak by to nebylo svetlo.  Svetlo, jak je znamo,
        ^^^^^^^^^^^^^^^
   Tohle je opravdu perla, to muzete rict nejakemu fyzikovi misto vtipu.

DT> ma navic dualni povahu chovani (casticovou, i jako el.mag vlneni)
DT> Kdyz uz to vezmu jen takovou jednoduchou uvahou. Pokud by
DT> totiz nic nevyzarovalo pak  by to znamenalo ze se na druhou stranu
DT> vlakna prenese 100% energie, ktera do nej byla na zacatku vlozena.
DT> To ovsem jak asi vsichni tusime neni.

   To, co se neprenese pohlti, medium (sklo) behem cesty. Pohlcena
energie se premeni na teplo, pripadne jine druhy energie. Tim se
informace prenasena modulovanym svetlem nenavratne ztraci. Mimo vlastni
vlakno se nedostane nic, takze neni co detekovat.

   Bye Borek

BOREK LUPOMESKY                Usti nad Labem, Czech Republic, Europe
WWW: http://www.volny.cz/borekl/                  PGP keyid: B6A06AEB
==========[ MIME/ISO-8859-2 & PGP encrypted mail welcome ]===========