fork: Prostredek je docasne nepristupny

Michal Krause michal na krause.cz
Pátek Prosinec 15 12:42:05 CET 2000

Zdravim,

chtel jsem se zeptat, jestli nekdo nevi, co vsechno muze zpusobovat
hlasku %subj% pri pokusu o spusteni cehokoliv. Stava se mi to na serveru
a nemohu odhalit pricinu.

Tipuji si na premnozenou MySQL s Apachem, protoze oba maji v tu chvili
dost bezicich potomku/vlaken, ovsem dohromady to dava nejvyse tak 400
procesu, coz by nemelo byt kriticke (nebo ano?).
Oba bezi pod svym vlastnim uzivatelem, takze per-user limit to take
nebude (navic v tu chvili nic neudela ani root).
Pamet nemohu posuzovat, protoze kdyz to nastane, nedari se mi spustit
free (spis jsem rad, kdyz se podari alespon kill Apache, ktery to vyresi
- nicmene dotazy na MySQL jdou pres web, takze neni jiste, jestli je na
vine Apache nebo MySQL). Ted jeste zkousim zvednout limity v
/proc/sys/vm/freepages (ted dam 1024 2048 4096 pri 256 MiB RAM), treba
to pomuze.

Dalsi pruvodni znaky jsou:

- bezproblemova odezva drive spustenych programu (treba Mutt, mc, ...)
- normalni odezvy na ping
- po zabiti Apache a jeho opetovnem nahozeni zase vse jede bez problemu
  treba nekolik dni

Napadlo by nekoho, na co se jeste zamerit?

S pozdravem
ICQ: 7665279            Informace (nejenom) ze sveta Linuxu      /\/  \

                           Penguino  veritas